Verzend- en retourbeleid

Bij Dscrowns.nl verzenden wij de pakketten met diverse vervoerders en deze hanteren dan ook hun eigen, op dat moment geldende tarieven. Graag vragen wij u voor voorwaarden en kosten hieraan verbonden, ondanks weergeven in ons bestel proces, na te gaan bij de door u gekozen vervoerder.

Wanneer je niet thuis bent als jouw bestelling wordt bezorgd, dan laat de postbode een bericht achter. Je kunt dan ofwel een nieuwe bezorg afspraak maken met de desbetreffende vervoerder, mocht u hierin vastlopen neem dan alstublieft contact met ons op. 

Wanneer wij van DS Crowns na enkele bezorgpogingen de door u geplaatste bestelling retour komt doordat het pakket niet is aangenomen word het door u betaalde bedrag gecrediteerd excl. verzendkosten.

Wat te doen bij een foutieve verwerking van de levering?

Heb je een verkeerde levering ontvangen, of is er iets mis gegaan, neem dan contact op met onze klantenservice door te mailen naar: info@dscrowns.nl medewerkers helpen je graag om de beste oplossing met je te bespreken.

Wanneer kan ik een aankoop herroepen?

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed (of in het geval van levering in delen; het laatste goed of onderdeel van het goed) de bestelling heeft geplaatst. Om het herroepingsrecht uit te oefenen moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor contact met ons opnemen op het email adres: info@dscrowns.nl voor herroeping. U dient zorg te dragen dat de producten die u wenst te herroepen in goede staat bij ons magazijn aankomen:

Dscrowns.nl
Ketelweg 33
3356LD Papendrecht

Voor het terugsturen kunt u een voordeligere service van Haarspullen gebruiken via ons retourportaal:

LET OP: Voor het beoordelen van retouren zullen verbruiksartikelen (zoals shampoo, conditioners, waxen etc) is het niet nodig om ze te openen. Doet u dit toch, dan zijn deze producten niet meer te verkopen en is de waardevermindering 100%.

Gevolgen van de herroeping

Als u de overeenkomst herroept, en alles in orde bevonden is vanaf onze kant.Krijgt u het aankoop bedrag excl. Verzendkosten van ons terug. Wij betalen u terug door middel van een bank overschrijving. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Wanneer het retour bij ons binnenkomt zal deze binnen 3 werkdagen worden beoordeeld en ontvangt u van ons een rapportage met de bevinden en conclusies omtrent de reclamatie.

NL L 304/84 Publicatieblad van de Europese Unie 22.11.2011
U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en het werking van de goederen vast te stellen.

Vragen of andere onduidelijkheden?

Neem dan contact op met onze klantenservice via onderstaande contactgegevens. Wij helpen je graag verder!

DS Crowns.nl
Ketelweg 33
3356 LD Papendrecht
06-505 28 751
Email: info@dscrowns.nl